Sällskap i skogen




Det är fint att gå i skogen och ännu finare när man får gå tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh den där hunden är ju det sötaste! Men han ser fortfarande valpliten ut (eller det kanske bara är en synvilla, det finns liksom ingenting att jämföra hans storlek med). Hur stor blir en sån där hund?

2010-01-17 @ 19:10:19
URL: http://tovemaria.wordpress.com/
Postat av: Jessica

Jag tar mig friheten och tacka så mycket. Jag tycker ju också att han är det sötaste. Jag tror att valplitenheten kommer från att han på bilden är till hälften nedsjunken i snö (något som han gillar väldigt mycket). Sen är har han inte fyllt ens halvåret än så lite valpig är han nog än. Jag vet inte riktigt hur stor han kommer bli, men lite mindre än en halvmeter hög tror jag. Jag såg förresten att du börjat plöja Muminböcker. Super! Jag blev sugen på att göra samma. Stor kram till dig.

2010-01-18 @ 15:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0