Sommarsoluppgång


Kommentarer
Postat av: Fru Purjo

Oj, vilka färger. Magiskt :)

2013-06-02 @ 21:09:26
URL: http://frupurjofixar.se/
Postat av: Johanna | Tillvaron.se

Återigen sitter jag här med andan i halsen (och allvarliga funderingar på att flytta hem). Karln min undrar vad du har för utrustning när du fotograferar, och är du sjävlärd eller har du gått någon eller några kurser/utbildningar. Oerhört underbar foton du tar hur som helst!

2013-06-03 @ 22:34:41
URL: http://tillvaron.se/johanna
Postat av: Anders

Tusen tack Johanna, vad glad jag blir för berömmet! Jag har en Canon 50D och objektivet är oftast Canon 15-85/3.5-5,6 eller Canon 50/1.8. Men det det handlar nog mest om att ha möjlighet att vara ute i naturen vid rätt tillfälle. Håller så klart tummarna för att du få flytta hem till Dalarna en dag, eller i alla fall vara här lite mer!

2013-06-04 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0