Måndagkväll i fårhagen






Kommentarer
Postat av: Tina

Tänkte bara skriva ifall du undrar varför jag inte hör av mig. Det har kommit sjukdom emellan så det blir ingen resa av till Torsarvet. Inte just nu på ett tag framöver i alla fall. Men ha det så gott så länge.

2011-08-09 @ 18:27:43
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Anders

Vad tråkigt att det aldrig blev nåt besök, och trist med sjukdom! Vi var uppe vid torsarvet igår kväll, det kommer snart några bilder därifrån som plåster på såren.

2011-08-09 @ 22:13:28
Postat av: Per-Inge

Hej Anders! Hur hinner du allt? Nya väl bearbetade bilder hela tiden och ständigt nya utflyktsmål. Jag är full av beundran!

/Per-Inge

2011-08-09 @ 23:15:27
Postat av: Anders

Tack Per-Inge! Jag tror att jag har betydligt färre olika projekt på gång än vad du har, så jag hinner med att fota en del. Och så har jag fortfarande semester, då hinner man ju med många utflykter!

2011-08-10 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0