Två änkor


Nu har änkorna Anka Vanka och Hönan flyttat ihop. Det känns trevligt, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hejsan!

Har suttit och kollat igenom din blogg och jag måste få säga att dina bilder är helt fantastiska!

Skulle du kunna säga vad du använder dig av för kamera och vad för olika objektiv ? :)

Letar nytt objektiv till min canon 450d nu lagom till jul, har du något tips kanske ?

2009-11-21 @ 20:38:29
Postat av: Anders

Tack, vad snällt sagt! Jag fotar med en Canon 350D och objektivet är ett Sigma 17-70 mm, 2.8-4.5 i ljusstyrka. Tycker det är bra, även om jag skulle vilja att det var lite bättre ljusstyrka när man zoomade.

2009-11-24 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0