Östersönder, del 2


På ett konstmuséeum i Östersund fanns kunde man se en film med en man som åkte runt i världen för att klättra i träd. Han valde inte de mest stabila, kan man säga.


Vi tog en biltur på smala vägar över bergen. Det var väldigt vackert.




Efter tre mil på en liten grusväg kom vi til Frankrike! Det trodde man inte att det var så nära ändå.




Vi såg Frösön i solnedgången...


... och vi såg Frösön från ett utsiktstorn.


Innan vi åkte hem gick vi på Jamtli och tittade på gamla hus och såg bonader som någon vävt för 1000 år sedan, men dem fick man tyvärr inte ta kort på.

Kommentarer
Postat av: Limpan

snyft Fina fina, Jämtland!

2009-08-08 @ 16:14:10
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com
Postat av: Anders

Om jag skulle tröttna på att bo i Dalarna så flyttar jag till Jämtland, det är ett som är säkert. Vi kanske ses där i så fall!

2009-08-09 @ 18:56:59
Postat av: Tove

Ja, underbara Jämtland. Där var jag alldeles nyss.



Jag vill bara säga hej till dig som verkar göra Jessica väldigt glad. Det är fint. Och hej till fina Jessica som jag tänker på då och då.

2009-08-10 @ 15:24:13
URL: http://tovemaria.tumblr.com/
Postat av: Jessica

Till Tove, jag försökte kommentera på din blogg, men förstod inte hur jag skulle göra. Jag ville mest bara säga att jag tänker på dig ibland också. Och att jag helt förälskade mig i bilden på det rosa gräset. Hoppas att du har det fint.

2009-08-11 @ 20:44:20
Postat av: Anders

Hej! Jag tycker också det är fint att göra Jessica glad. Och dina bilder från Jämtland var helt fantastiska.

2009-08-11 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0